onsdag 11 maj 2011

Värmen!

Äntligen har värmen kommit till oss.
Med 29 grader varmt igår, tog jag med min son på promenad.
De fläktade jätteskönt, å på vägen mötte jag Gunilla å Emma som skulle till dagis å skola å hämta Robin å Sandra, så vi tog följe en sväng.

De ska bli roligt att Sandra hamnar i mios klass på Wennerberg, å Emma kommer antagligen hamna på samma avdelning som Xander på Wennerbergs dagis. Då finns de ju nån han känner när han börjar.

När jag ändå va ute å gick en promenad så traskade jag till Lidl å Netto för att leta skor till Xander men de fanns inga i hans storlek, så jag får gå till en skoaffär istället.

Solen ja!! 
Nu äntligen har min årstid kommit.. men sol å värme.
Fast de e lite synd att min Peter inte gillar att grilla.
Men nu har i alla fall min efterlängtade sommar kommit . :)

kramizar mej
Carol jonsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar