onsdag 9 februari 2011

Beslut !

Vi har nu bestämt oss för att sätta punkt i förhållandet.
De är ett ganska så gemensamt beslut,
å de beslutet är de bästa för oss alla.
känns lite konsigt eftersom vi aldrig har bråkat,
men man kan inte hjälpa att känslorna försvinner.

Därför kommer jag å barna att flytta in till stan den 1 April.
Å börja om på nytt, bara vi fyra. :)

De känns väldigt skönt att äntligen våga säga............
 till viss del hur jag känner.

Lite av mina känslor måste jag hålla för mej själv, av ett par anledningar:
 jag är feg, vill inte bli ledsen, å de e jobbigt att prata om känslor.

kramizar lilla mejsan
Carol Jonsson





10 kommentarer:

  1. Trisst. Men är det, det som känns rätt för er så är det så ni ska göra.. Kram till dig kusin!!

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara fråga lite om ert kommande barn. När kom ni på att ni skulle gå isär? varför prata skut på gyn? ska du göra abort så långt gången?

    SvaraRadera
  3. jag berättar gärna..... när jag vet vem du är.. :) innan det tänker jag inte svara på så privata frågor.

    SvaraRadera
  4. hur ska hon kunna svara dig när du är så jävla feg å frågar anonymt ?
    vad hon gör för val i livet har du inte ett piss med att göra. . tycker det är skamligt att ens tänka tanken på att fråga sådana saker å inte våga står för att du är nyfiken... och kom fan inte å skyll på att du inte kan komentera med ditt namn .. det är skit enkelt.. finns nått som heter "open id" som du kan regga dig på och använda dig av ....


    jävla fittor som inte vågar stå för vad dem vill utan dem ska dölja sig bakom en anonym fasad

    SvaraRadera
  5. Tjosan. Vart står det där som ni skrev om på facebook? Här hittar jag ingenting?? Du har tagit bort det då =)

    Puss o kram i ljumsken hehe

    SvaraRadera
  6. Men herregud, har man en öppen blogg då får man väl helt enkelt ta att man får svara på frågor.. ? jag har jättemycket som jag skulle vilja fråga men tydligen får man inte det.. tråkigt om du frågar mig. du skriver ju ut allt om ditt liv och då får man väl ta att man får lite motfrågor? pucko!

    SvaraRadera
  7. ok..men vissa saker är lite för personligt för att dela med sej till allmänheten.. men jag kan försöka förklara så att du inte missförstår..

    ja jag funderar på abort..även fast jag är så långt gången.. då undrar du säkert varför..jag har pratat med kurator om detta, då jag igentligen är emot abort, men jag måste ju oxå veta att jag verkligen klarar av att va ensamstående med 4 barn. jag måste veta att jag kanske får vara vaken 2-3 dygn eftersom dom små kan vara vakna om vartannat på nätterna. när den ena somnar kanske den andra vaknar, å så kan de ju hålla på. klarar jag av det? de vet jag inte.. å jag kan ju inte föda ett barn för att på prov kolla om jag fixar det. jag har ju tre andra barn som oxå behöver min tid. jag hoppas att detta ger dej svar på dina frågor.

    mvh Carol

    SvaraRadera
  8. fattar INTE! om man har en öppen blogg och inte skyddad så får man väl ta "skitsnack" som du nu kallar de. de är klart folk undrar när ena veckan är en dans på rosor och ni är på ultraljud och du/ni är så lyckliga för detta. och ni har ju försökt sedan BB (blir väldigt förndersam hur ni kan tänka på samlag och skaffa ny baby när eran son ligger på sjukhus och inte är frisk)och andra veckan ska man göra abort! de blir väldigt konstigt om man säger A får man säga B annars får folk en helt annan uppfattning om dig/er.//Camilla ( tog på anonymt för jag fattar inte de andra) och du får gärna kolla upp min IP adress de gör inget.

    SvaraRadera
  9. för de första har han inte vart sjuk !!! han har bara inte velat äta.. De har vi fått hjälp med av barnkliniken.

    sen är de så att vi har de väldigt bra ihop, men jag har inga känslor kvar. å jag vill inte leva i ett förhållande där jag inte har nåra känslor, då får jag å barnen de bättre själva.

    SvaraRadera
  10. jag kan tänka själviskt,, å då behåller jag det. eftersom jag egentligen vill det.

    men sen kan jag även tänka på barna, å då är de abort som gäller.

    vad väljer man?? sej själv eller barna?
    ett beslut som jag är tvungen att ta..och de är mer personer som vill att jag ska tänka på barna än mej själv i detta läge.

    Nu väljer jag att tänka på barna !!
    och det har jag fått möe stöd för.

    sen får givetvis du/andra tycka vad ni vill men då vet ni heller itne vad mina å hans barn har fått gå igenom. å vill jag utsätta ett barn till för det?? nej de vill ljag inte.

    jag kommer att va ensamstående med Xander på heltid tills han har gjort det han lovat. och kan bevisa att han kan ändra sej.

    men du/ni har egen åsikt å den respekterar jag.
    å jag räknar med att folk respekterar mitt val.
    jag vet oxå att de e fler som vill att jag genomgår en abort än dom som vill att jag behåller det.

    ledsen för ett sent svar men jag är inte inne på bloggen så ofta.

    SvaraRadera