onsdag 26 januari 2011

Onsdag !

De e möra å jag sitter å lyssnar på lille Mios tjat.
han har käkat bra till frukost, men ville ha gröt efter, givetvis ville han det.
men innan han ätit upp den så ville han inte äta mer, utan vill ha varm macka, kalla mej elak..men han får ingen förs gröten är uppäten..så nu är ajg en väldigt dum mamma tycker Mio.
men sånt får man leva med som förälder.. hihi

Idag är det fortsättning på tvätten som gäller, sen sa ja damsuga hela lägenheten igen..ja tycker de e roligt att damsuga å skura!!

Igår avslutade jag mitt Facebook konto, de känns skönt att slippa se ickevännernas kommentarer på vänners statusar.... å jag slipper se allt jävla skitsnack som går runt.

De finns dom som klagar på att vi inte har berättat om Jonas å incdenten med hans barn.. men för det första så är det inte jag som ska berätta detta utan Jonas. och får han frågan om vad som har hänt så berättar han,  han har aldrig ljugit om det.
Däremot frågar folk heller andra som igentligen inte ens vet vad som hände!! Iställer för att fråga Jonas.
Sen är detta offentliga handligar..... det är bara att kontakta tinget så får vem som helst tag på faktan. ... så han har aldrig försökt att manipulera nån eller något.

Över till lite annat:
Xander har nu tagit sina första riktiga krypsteg... nu går de fort framåt här.

Nu sa jag ta mej ena köpp kaffe här..
hej svejs

Carol Jonsson

6 kommentarer:

  1. du har ju inte avslutat dit konto på facebook ju

    SvaraRadera
  2. jo....jag avslutade det igår.. men jag gick in idag å kollade... det tar 14 dagar innan det avslutas.... jag vet inte om jag ska ha kvar den eller inte... så jag stoppade raderingen idag.

    Carol

    SvaraRadera
  3. va det inte jonas som bet sina barn så han miste umgäng

    SvaraRadera
  4. han miste inte umgänget på grund av det.. han miste umgänget pga att Helena bröt avtalet.
    det står klart å tydligt i avtalet att det va helenas ansvar att se till att Jacob kom till LIdköping och tillbaka om jonas inte skulle kunna hämta. JOnas blev sjuk och sa att hans mamma kunde hämta barna, men det fick hon inte om inte Jonas var med i bilen. där sket sej umgänget. Hon bröt avtalet som hon skrivit under.

    SvaraRadera
  5. men om hon bryter avtalet missar väl inte jonas umgänget :S

    SvaraRadera
  6. Jo.. för hon ville inte släppa iväg barna. men
    nu håller Jonas å Helena på att reda ut allt med hjälp av advokater så att jonas kommer igång med umgänget igen.... jag tänker inte snacka illa om varken helena eller Jonas... jag tycker att du kan ta dessa frågor med Jonas om du har fler.

    kram Carol

    SvaraRadera