tisdag 31 maj 2011

I morse vaknade Xander 05,00 och somnade om vid 06,30.
Mio vaknade 7,10 och då väckte jag även Nattis. 
8,10 gick hon till skolan som vanligt, å Mio lämnade jag 10 som vanligt.
Då satte vi oss, jag å Pussis på gräset utanför i värmen mä Xander å kaffe.
Xander fick träffa sin pappa lite.
de va väldigt varmt (34 grader i skuggan)  
å eftersom Xander började få färg så va de hög tid att gå in.
så att han inte skulle bränna sej av solen.
Nu är de dags för solskydd av alla dess slag, 
de viktigaste skyddet är givetvis kläder, men sen måste ja även införskaffa mej 
solkräm mm.

Friheter tog han sej minsann ...
han ville verkligen se den stora världen.

Men efter ca 1 meter va han tvungen att vila oxå.
:)

Sen va de dags att hämta Mio, å Nattis kom hem vid 16 idag.
Sen va de mat, min Pussis gjorde paj som va jättegod.

Sen har resten av dan vart som vanligt.. :)

Nu söver alla barna, å jag ska ta en dusch innan sängen ropar på mej med.

kram Carol



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar