måndag 7 februari 2011

Måndag !

Idag har vi vart på barnkliniken ytterligare en gång, på dagsjukvården för att få reda på varför Xander spyr så möe. men niget får vi reda på.
Men de e väldigt skönt att vi har börjat få han att gå upp i vikt nu. :)

Mamma har vart här en sväng nu på kvällen så vi kunde prova dopklänningen, så den inte blivit för liten..men den passar perfekt. :)

Nu är de dags för lilla mej att ta mä Xander in i sängen å söva. dom andra barna söver redan.

go natt kramizar
carol Jonsson

9 kommentarer:

  1. Sluta ge honom sånt som han inte bör äta! Såsom pepparkaka, kaffe, läsk, stark mat å allt möjligt som jag hört att ni stoppat i honom. Borde ni tänkt på redan när han var riktigt liten å ni började ge honom allt möjligt. Han är fortfarande riktigt liten och ömtålig. Stackars liten! Blir så jävla arg, hoppas hans mage inte pajat.

    SvaraRadera
  2. Tycker de är dåligt att du anklagar mej för sånt du inte har grunder för, å heller inte försökt att ta reda på sanningen innan. Mjölkfri pepperkaka fick han på prov efter råd med barnläkare. läsk? De har han inte fått, har knappt vågat ge honom vatten, men barnsköterskan ville att vi skulle börja med det samt sempers barnjuice. han lever på mjölkfri gröt från företaget enago, sempers å nestles burkmat, men med råd från barnläkaren (susande johansen) ska han även ha päronpuré från semper. Stark mat? vi kryddar inte ens dom stora barnas mat!!! om du ska falskt anklaga....... ta då reda på sanningen!!! den enda som vet vad han äter mer än jag å Jonas är sjukhuset och Peter sandell. har du frågor du inte vågar ställa till mej ta då de med sjukhuset eller Peter där vi är dagligen!!! hans blogg är: www.petersandell.blogspot.com

    Vem du har pratat med å hört detta struntar jag i..jag bryr mej liksom inte om skitsnack, jag bryr mej bara om sanningen. undrar jag nåt, så frågar jag. borde du göra med.

    han har fått lite annat, men de e sånt som läkaren vet om ,å uppenbarligen inget farligt då vi har fått godkännande, på t ex: att doppa tutten i sockerfritt kaffe en gång.

    mvh Carol

    SvaraRadera
  3. tycker den kommentaren faller i ond jord. du kanske skulle ta reda på vad det är du hör eller ser..... än så länge så finns det ip adresser att leta reda på dig, för detta jävla på hopp är då fan inget kul att få höra .. jag hoppas att om du har barn kommer få samma anklagelser på dig som du just gett oss ! om du inte har barn så hoppas jag fan i mig att du aldrig får några heller ... jävla fitta du är som anklagar folk utan att stå för det.

    SvaraRadera
  4. Jonas o Becka. Bry er inte om vad idioten skriver. denna har nog antagligen inte barn själv för då hade hon aldrig dömt er.

    Låt Xander äta det som ni blir tillsagda att hans ka äta, klart man ska testa saker o då ni har fått tips från sjukhusen så ska ni använda dom.

    Låt inte denna fega anonyma få er att försvara er, för det behöver ni inte göra.

    Kram på er.

    SvaraRadera
  5. Varför ska folk alltid lägga sej i andras liv..... Tycker nog att man ska sköta sitt eget istället för att snacka skit om andra, skaffa dej ett liv.

    SvaraRadera
  6. Vet inte om jag ska skratta eller gråta !!
    Att folk inte har något annat för sig än att snacka massa skit och sen vara fega och inte våga stå för det är ju rent av sorgligt.
    Ryggradslöst på ren svenska. Men vad hade jag räknat med i sveriges största skitsnackhåla.
    Skäms för att säga vart jag kommer ifrån, Lidköping är en fin stad, men tyvärr så kommer folk ihåg denna by på grund av att folk snackar så hm hm mycket som dom inte har med att göra.

    Om denna person nu är orolig, varför inte ringt och frågat hur det ligger till ??

    Ja ja... En sak är ju säker eller två.
    För det första är personen svartsjuk eller så saknar denna person barn.

    För sedan människan har kunnar krypa så har den stoppat i sig saker, speciellt barn. Finns det några barn som INTE har ätit sand eller små sten ?
    Eller annat smått och gott som naturen bjuder på när man är barn ?

    Min barn har filtrerat det mesta när dom var små. Dom mår yppeligt bra idag och äter allt. Inga kräsmagar här inte.

    Till denna bedrövade och olycklige person som kommer med andrahandssaker "fegis", vill jag bara säga en sak.
    Sök ett jobb där du känner dig behövd och lägg ner detta skitsnack, jag HATAR sånt.

    Hoppas det går att spåra upp dig och att jag ska granska ditt liv, får vi se vem DU är.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. haha fixar väll Jonas att ta reda på lätt eller =) kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Men förhelvete! Du har ju för fan kort på att du ger han kaffe på Facebook! Puckade jävel!

    SvaraRadera
  9. de står oxå om du läser allt ag skrivit att barsköterskerna å läkare vet om det, å att dom sagt att nåra gånger int gör nånting,, så länge vi inte ger en halv kopp eller nåt, så att de blir i mängder. allt vi ger vet barnläkare om... så tycker du att dom har fel får du ta det med dom. barnkliniken är det.

    SvaraRadera