lördag 14 maj 2011

Lördag 14 Maj.

Idag tag jag mäm barna till en lekplats där dom kunde busa av sej lite energi.
Å de gjorde dom verkligen.
Där mötte vi Gunilla mä familj, å vovsing.

Barna sprang, rullade mål, gungade å klättrade.

Nattis å Mio leker pirater.



Sandra vill va med. :)


Här sitter Gunilla mä lilla Emma.


Nattis går ballansgång.



Emma vill ha Xanders napp.



Xander vill oxå prova på å gunga.
Detta är hans första gång.




Xander skrattar HÖGT..  :D



Xander är stolt över att han kan gå själv.
Detta vill han visa.

Efter denna stund på lekplatsen gick vi till affärn å handlade lite,
 å barna fick var sin glass.
Sen gick vi vidare till Gunilla å Tobbe å tog en köpp kaffe innan
 vi vandrade vidare hemåt för att käka lite lördagsgodis,
å bara va.

Väl hemma har barna vart som änglar.
Inget tjafs om nånting.
Nu ligger barna i sina sängar å sover så sött.
Själv ska jag ta mej en köpp kaffe, å bara va !!!!
 i tystnaden som äger rum här nu.

Jag hoppas på en likadan dag i möra med fint väder,
å nåt skoj att hitta på.

Jag längtar så tills sommarlovet, så vi kan hitta på roliga saker som:
Sommarland, lek å buslandet i Örebro, mm.
Sånt älskar jag

kram mej
Carol.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar