torsdag 9 februari 2012

Veckan.

Nu sover alla barna  så tänkte skriva lite om hur veckan har vart.
Kan börja lite med diskmaskinen ja köpte, de va en bra investering tycker jag.
De tråkiga är att den tar plats, men de e la sånt man får räkna med, nöjd ä ja iallafall.

Mio har börjat i knatteskutt, Där får han prova på lite olika sporter. de tyckte han va väldigt roligt, själv tycker jag de va lite väl dum tid dom valt, mitt i kvällsrutinerna, men de e bara att ändra på dom så blir de bra oxå. Där får han verkligen röra på sej, kan tycka att lille Xander skulle behöva nåt sånt oxå, De hade han tyckt va kul :D haha
Jag skulle oxå vilja hålla på mä sånt. skitkul ju. 

Haft lite besök i veckan oxå, vänner, syster å mamma.
mamma va här å klippte mitt hår, å grannen va här å färgade det.
som vanligt så blev de både orange, vitt å gult, men de blir de ju alltid när ja väntar så länge mä ut-växten, förhoppningsvis blir de bättre om nåra veckor när jag ska göra om det. om de blir bra kanske ja slänger ut en bild.

Idag har solen tittat fram, mellan varje manskin tvätt jag slängt i och ur så har de blivit ett bloss mä kaffe utanför i solen, de e sååååå mysigt..

I morron åker dom stora till sin pappa, och då blir de lite tråkigare.
men jag har ju Xander kvar som tur e.

På tal om Xander, så pratade jag med familjerätten idag, eftersom dom känner både mej och barnens pappor.  
Fick lite råd om olika saker. 
Så nu vet jag hur jag ska göra för att allt ska bli så bra som möjligt för Xander.
Jag är glad över att jag och dom andra barnens pappa har så bra samarbete som vi har.

Nu ä kl. 22,30 så dags för en sista kopp kaffe, sen blir de nog sängen tror jag.

kramizar Carol
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar