tisdag 31 januari 2012

De blir bara bättre !!

Har kommit till en punkt i livet, där ja inser att allt bara blir bättre å bättre.

Visst har ja tråkigt ofta, gör inte riktigt allt ja vill göra. Ibland känns de fruktansvärt att inte jobba t ex.  
Ja har många intressen men lite segt å tråkigt att sätta igång ensam, men får la bli bättring på den fronten oxå. 
De kan va lite ensamt på kvällar å så mä, men de e väl nåt man vänjer sej vid kanske.
men allt blir ändå bättre.
När man har såna underbara barn som jag har, och så fina underbara vänner som jag har, så behöver jag inget mer.

Hittade en dikt på nätet på nån sida som är klockren:
En vän är något alla behöver.
Något du kan anförtro dig åt, en vän att lita på i vått och torrt.
Vänskap är en viktig sak i varje människas liv.
Behöver du tröst,hjälp då är en vän bra att ha.
Så var rädd om dina vänner, dem *riktiga*
Vi människor behöver alla känna oss älskade och omtyckta.
En vän tycker om dig och stöttar dig.
Va rädd om dina vänner.
Glöm inte bort din vän!

Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar ibland på trams, vi busar ibland,
Och ibland sitter vi bara å pratar.
just DU är den bästa vän jag har.

A person who is there for you no matter what.
A person who makes you strong when you’re weak.
A person who dries your tears from your cheek.
A person you can talk to about everything,
that’s a person you can call bestfriend.

Detta va i alla fall lite av dagens sanning.
Nu sa ja fortsätta dricka mitt kaffe å kvällsdrömma lite innan sängen ropar ;)

kramizar 

1 kommentar:

  1. Ensamt på kvällarna är det här med :( Tur vi har våra telesamtal på kvällarna :) Kram

    SvaraRadera