lördag 25 juni 2011

Igår va de midsommarafton, 
å jag trodde jag skulle känna mej ensam som vanligt.
Men när jag skulle hämta barna hos sin farmor vid 4 tiden...
Ja givetvis krånglade ju bilen, men fick låna Peters.
Så när jag väl kom dit så blev jag bjuden på mat.
När vi kom hem, gick vi in till Peter å kollade på grodyngel.
å tjöta lite å så.
Peter lärde min barn att baka en alldeles egen pizza.
å go blev den.
Sen  satt vi å tjöta lite till, å klockan blev jätte  mycket kväll.
så jag hade en lyckad eftermiddag / kväll med en väldigt bra vän.

Idag har vi inte gjort nånting typ.
Jag har plockat lite, å damsugit å skurat nåt rum, Tvättat å duschat å lite så.
Tjötat lite mä Peter.
Barna har sett på film, nästan hela dan.
Nattis klasskompis har vart här en stund å lekt. 

Barna söver å de e nog dags för lilla mej att göra de samma. 

kramizar Carol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar