torsdag 2 juni 2011

idag vaknade Xander sent, 06,00 vi myste i sängen fram till 06,30.
När jag kom upp så va Mio redan uppe.. hihi

idag eftersom skolan å dagis va stängt så va ju barna hemma, 
 så jag tog med Xander på en promenad till affärn för att mellanlanda
hos monica så att han fick träffa sin pappa.

När jag kom hem igen va de dags för käk, efter de va de dags för Nattis
att dra på kalas.. skit-taskiga föräldrar förresten... 3 st av 11 kom till de kalaset,
å ingen hade hört av sej om att dom inte kunde komma.
Fan va arg jag skulle blitt. Mamman va jätteledsen! där stog hon med mat å så,
och ingen hörde av sej. usch !!!!

Sen lekte barna på skolan, å de blev kvällsmat,
å efter de en het diskusion om
varför man måste lyssna på varandra.
efte det fick barna se på film å käka lite chips.

Under dagen har jag tvättat oxå.
Å hoppsan va barna la sej snällt ikväll, just nu söver alla barn.
jag är lite förvånad då ingen har kommit upp å frågat
"vad blir de för mat i morron"  eller  "vad ska vi göra imorron"

Nu sitter jag här, färdigduschad å allt.
så jag ska ta mej ett par mackor å en köpp kaffe å bara njuta av tystnaden. 

mysmys ska jag ha oxå, med chockadkaka att mumsa på framför tv sen.

kramizar Carol 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar