fredag 25 februari 2011

Fredag ! Sjukt... :( Dop :)

nu är de fredag kväll å ja har kommit hem, efter en vecka i stan.
barna har vart sjuka länge, Nattis i ca 2 veckor å Mio i ca en med hosta å feber.
men inte nog med det,, eftersom bilen inte vill starta så har vi alla vart hos Peter, och mina barn smittade ner allihopa. :)
så de har vart 4 sjuklingar i omgångar hela veckan.

Nu har mamma kört hem mej å Xander.
I möra döps Xander, ska bli skoj..äntligen,
 men av nån anledning så blir jag å Xander alltid sjuka när dopet närmar sej..
men nu skiter jag i det... nu  ska de bli av. :)
Å jag längtar till Gunsans smörgåstårtor. mmmmm va gött de sa bli...
månicas ä goa oxå... mumma.

Jag är jävligt glad men ändå förvånad över hur mö vänner ställer upp för mej. :)


TACK alla som hjälper till å ställer upp hela tin.. :)

kramizar mejsan
Carol Jonsson





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar